De start komt dichter bij! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Yvonne en Irene - WaarBenJij.nu De start komt dichter bij! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Yvonne en Irene - WaarBenJij.nu

De start komt dichter bij!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Irene

29 Maart 2014 | Nederland, Rotterdam

De kampeerspullen zijn compleet. Nou ja, alleen nog bestek. Dan ga ik mijn best doen om alles zo handig mogelijk in de kar te krijgen.
De hond moet nog ingeënt worden, wij nog 1 maand werken!
De laatste weken wordt ons telkens gevraagd wanneer we gaan vertrekken. Men wil ons uitzwaaien!
Dat lijkt ons geen goed idee! We vertrekken graag zonder poespas.

Yvonne en Irene

Wij zijn een ondernemend stel! Van alles al gedaan, maar een hele grote wens lijkt nu toch in vervulling te gaan: Op de fiets met vakantie! Als proef op de som hebben wij vorig jaar 2 weken langs de Rijn gefietst. Dat beviel uitstekend. Waarom? Omdat het 'onderweg' zijn echt fantastisch is! Geen haast, wel zien waar je slaapt en eet, etc. 2014 staat bij ons in het teken van: Onderweg naar Rome! Het vrij nemen van werk is al gelukt. Niet onbelangrijk! 3 maanden trekken we uit voor deze tocht. Vaak wordt ons gevraagd: "En? ook weer terug op de fiets?" Het antwoord is steevast: "geen idee, we zien het wel!" Zonder enige prestatiedrang gaan we onderweg! en o ja.....het hondje gaat mee!

Actief sinds 27 Nov. 2013