Nieuwe plannen - Reisverslag uit Speuld, Nederland van Yvonne en Irene - WaarBenJij.nu Nieuwe plannen - Reisverslag uit Speuld, Nederland van Yvonne en Irene - WaarBenJij.nu

Nieuwe plannen

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Irene

17 Mei 2015 | Nederland, Speuld

Na een paar dagen rust in eigen huis......en bed gaat het al heel wat beter.
De longfoto's waren goed. Bloed goed. Dus......rustig aan, dan weer verder kijken.
Op Hemelvaartdag gingen we terug naar onze 'gestrande' lokatie. Het klopt....je kan op veel rottiger plekken terecht komen.
We worden alweer hartelijk ontvangen. De fietsen liggen niet in het beton gegoten, maar staan keurig onder een zeil.
Ik heb mijn grote foto camera mee. Wil graag de spechten op de foto zetten. We drinken koffie, kletsen wat. Ik verdwijn de boomgaard in en....ja hoor. Het lukt om een mooie foto te maken. We gaan weer huiswaarts. Op een dag heen en weer.....met de auto goed te doen. Thuisgekomen zie ik dat de genomen foto niet een gewone groene specht laat zien, maar een grijskop specht! Prachtig!
Dan maken we nieuwe plannen. Van alles komt er voorbij. Vliegen, Denemarken, etc. Ook leuk allemaal, maar rust geeft het niet. Dan komt Irene op het idee om Vrienden van ons te bellen. Er ligt altijd nog een aanbod om in het chalet van hen te logeren in Ermelo. Na effe heen en weer sms'en en bellen is dat nu het plan.
Zaterdag 16 mei.
Met een auto vol ( tja, als er plek genoeg is.....) en de fietsen achterop rijden we naar Ermelo. Ook hier worden we hartelijk ontvangen. Een weekend samen in het chalet en dan blijven wij er ongeveer 2 weken. We kijken uit naar plat fietsen, stadjes bezoeken, in een echt bed slapen, rust.
Laat de zon maar komen!

• 17 Mei 2015 - 09:34

Antonia:

We zijn toch blij dat het allemaal zo is afgelopen en wensen jullie een fijne vakantie met mooi weer ( hebben wij het denk ik ook) veel plezier en geniet ervan!
    Xxx

• 17 Mei 2015 - 10:06

Marga:

Fijn dat het beter gaat en jullie lekker toch nog weg zijn. Heel veel plezier.

• 17 Mei 2015 - 10:07

De Bode:

Ermelo heeft en prachtige omgeving je kunt heerlijk ver de heide fietsen.
    Zoals jullie weten gaan wij geregeld naar Elspeet ook prachtig.ligt er vlak bij.
    Veel plezier en mooi weer.

• 17 Mei 2015 - 10:58

Patricia Mandemaker:

we hebben al jullie leuke verhalen gelezen. Maar ook het vervelende verplichte einde van de reis. maak er toch een leuke tijd van in nederland! xx Patricia en Sonja

• 17 Mei 2015 - 11:31

Pascal:

Goed om te horen dat je weer opgeknapt bent. Hopelijk krijgen jullie de laatste 2 weken goed weer!

• 17 Mei 2015 - 20:14

Cindy :

Gelukkig hebben jullie, na toch wel een grote teleurstelling, weer mooie plannen gemaakt.
    En... What doesnt kill you makes you stronger!
    Geniet ervan een als jullie veel zon hebben dan hebben wij dit ook.
    Toedeloe Cindy

• 18 Mei 2015 - 16:38

Wim En Anita:

Fijn dat jullie nog een paar weken naar Ermelo konden gaan. De veluwe is heel mooi en dat is genieten.
    Marjolein had het nog over het Solse gat in de buurt van Garderen. Wellicht komen jullie dit nog tegen tijdens een fietstochtje. Veel plezier nog.
    ps de plantjes hebben vandaag van boven water gehad ;-)

• 18 Mei 2015 - 22:54

Gerda En Frans:

Hallo Ireen en Yvvonne,

Net terug van onze reis naar Corsica lees ik jullie verslag(en). Jammer dat het zo is gegaan,maar sommige dingen heb je niet in de hand. Geniet van jullie verblijf in Ermelo!

Groetjes Gerda

• 19 Mei 2015 - 21:02

Aadje:

Zo dames, toch ff plat(fietsen). Ik heb enig idee als carapatiëntje hoe jij je hebt gevoeld. Ben je lekker sportief bezig en dan is het nog niet goed. Ermelo zeker heel leuk en ook die omgeving. Ik hoop dat jullie een beetje goed weer gaan krijgen, want dan hebben wij het misschien ook en zeker tijdens de Roparun vanuit Hamburg. Misschien kunnen jullie volgend jaar vooruit fietsen als een soort van verkenners of begeleiders.
    Veel succes zou ik zeggen en nog een goed herstel als het nodig is.