Bijna....... - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Yvonne en Irene - WaarBenJij.nu Bijna....... - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Yvonne en Irene - WaarBenJij.nu

Bijna.......

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Irene

03 Juni 2017 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Pinksterweekend, dat ook. Maar ook het weekend van de start van ons avontuur.
Naar de Noordkaap! Heel wat kilometers voor de boeg, en ontzettend veel zin in! Met het inpakken moeten we rekening houden met het Noorse weer.
Dikke trui mee, laagjes kleding en een slaapzak die ons door de koude nachten moet slepen.
Voor de zekerheid toch maar thermo ondergoed mee, inclusief een lange onderbroek. ?? Dit is toch vakantie?
Klopt, maar wij kiezen nou eenmaal niet voor de standaard uitvoering. Geen dagen op een ligbedje, geen buffet in een druk restaurant. Niks mis mee, maar niet voor ons.
Wij gaan weer heerlijk onderweg zijn. Luxe met de auto, dus met die kou zal het ook wel goed komen.
We hopen op lekker weer, een mooie route, eigen gevangen zalm eten, walvissen en goed zicht op de Noordkaap zelf.......of dat alles uitkomt? En wat we onderweg gaan meemaken?
Ik ga er allemaal verslag van doen!

• 03 Juni 2017 - 10:05

Leen En Ank:

heel veel succes en een goede vakantie zien uit naar de verslagen van wat jullie nu allemaal meemaken
    je oude buurtjes