Dag 24 - Reisverslag uit Køge, Denemarken van Yvonne en Irene - WaarBenJij.nu Dag 24 - Reisverslag uit Køge, Denemarken van Yvonne en Irene - WaarBenJij.nu

Dag 24

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Irene

28 Juni 2017 | Denemarken, Køge

Dag 24
Lekker 'uitgeslapen'. De zon schijnt al en het wordt zowaar een beetje warm in de tent. Lekker! We ontbijten zelfs buiten bij onze eigen tent. Zon op de patser, genieten maar!
Hup, inpakken we gaan door! Alles gaat makkelijk als het droog is. We kunnen ons een droge tent bijna niet meer herinneren.
We besluiten om eerst een beetje wijn te gaan scoren in Simristhamn. Of zoiets, de naam van het stadje zit precies op de vouw van de kaart

• 28 Juni 2017 - 10:22

Anja:

Heerlijk uitgeslapen en de zon schijnt, de dag kan niet beter beginnen, heerlijk!!!
    Succes met het scoren van een wijntje, alvast proost!!!

• 28 Juni 2017 - 17:02

Sonja:

Hoi meiden, eindelijk de zon, dat hebben jullie wel verdient na alle regen van de afgelopen dagen, lekker buiten ontbijten, zalig toch?????
    Alles ziet er mooier uit als de zon schijnt, geniet er van en het wijntje wat jullie gaan scoren, proost!!!!
    Veel plezier nog! XXX Son

• 28 Juni 2017 - 18:01

Leen Ank:

hoop voor jullie dat het nu een poosje droog blijft en dat je nog veel wijntjes voor de tent mag drinken